WERK EFFICIËNT MET ÉÉN VAN ONZE DIENSTEN. NEEM CONTACT OP VOOR MEER INFORMATIE

Klantenservice met advies

PremiCall verzorgt voor u alle contacten rond de aankoop van uw producten of het afsluiten van een contract rond een bepaalde dienst. Onze adviseurs staan uw klanten te woord, en zorgen ervoor dat de nodige wijzigingen binnen het klantendossier worden doorgevoerd, zodat uw database altijd up-to-date is.

Dienst na verkoop: helpdesk

U wilt uw dienst na verkoop optimaal organiseren? Wij beschikken over de nodige ervaring en kennis om uw (onder andere) technische oproepen te beheren. Onze adviseurs behandelen inkomende oproepen, helpen de klanten telefonisch verder, sturen hen indien nodig door naar een winkelpunt of regelen een afspraak met een technieker thuis.

Technische ondersteuning: dispatching

U wilt uw klanten permanent uit de nood helpen wanneer het product dat u aan hen verkocht hebt het laat afweten? Wij zorgen ervoor dat uw klanten verder geholpen worden. Onze adviseurs bellen een cascade van techniekers op en zorgen dat één van hen ter plaatse gaat om het probleem nader te bekijken en op te lossen.

Marktonderzoek

Wij zorgen ervoor dat uw bestaande en nieuwe klanten uw producten zonder problemen telefonisch, via uw website, via mail, … kunnen bestellen. Bovendien volgen we de bestelling nauwgezet op.

Prospectie

Wij gaan voor u achter gekwalificeerde leads aan. Onze agenten proberen telefonisch te weten te komen of de persoon aan de andere kant van de lijn interesse heeft (of zou kunnen hebben) in uw product of dienst. Aan het eind van de campagne bezorgen wij u een volledig bestand met gekwalificeerde leads, dat kan worden ingezet voor uw eerstvolgende verkoopscampagne.

Uw database verrijken

Een up-to-date database is een must wanneer u bijvoorbeeld een outboundcampagne wil realiseren. U kunt zich al inbeelden hoeveel tijd en geld er verloren gaat wanneer u over foutieve en onvolledige gegevens beschikt. Wij kunnen u helpen bij het opkuisen van uw klanten- en/of prospectenbestand. Onze adviseurs zullen uw bestaande klantendatabase (B2C/B2B) doorbellen om na te gaan of de gegevens nog correct zijn, en eventuele leemtes aan te vullen met nuttige bijkomende informatie, bijvoorbeeld e-mailadressen.

Klantenservice met advies

PremiCall verzorgt voor u alle contacten rond de aankoop van uw producten of het afsluiten van een contract rond een bepaalde dienst. Onze adviseurs staan uw klanten te woord, en zorgen ervoor dat de nodige wijzigingen binnen het klantendossier worden doorgevoerd, zodat uw database altijd up-to-date is.

Dienst na verkoop: helpdesk

U wilt uw dienst na verkoop optimaal organiseren? Wij beschikken over de nodige ervaring en kennis om uw (onder andere) technische oproepen te beheren. Onze adviseurs behandelen inkomende oproepen, helpen de klanten telefonisch verder, sturen hen indien nodig door naar een winkelpunt of regelen een afspraak met een technieker thuis.

Technische ondersteuning: dispatching

U wilt uw klanten permanent uit de nood helpen wanneer het product dat u aan hen verkocht hebt het laat afweten? Wij zorgen ervoor dat uw klanten verder geholpen worden. Onze adviseurs bellen een cascade van techniekers op en zorgen dat één van hen ter plaatse gaat om het probleem nader te bekijken en op te lossen.

Het vertrouwen van klanten terugwinnen

U wilt vroegere klanten overhalen om terug klant te worden bij u? U heeft een mooi aanbod voor hen in petto dat hen vast en zeker over de streep trekt? Wij bellen voor u de hele lijst af en proberen deze voormalige klanten terug te winnen.

Behandeling van klachten

Enkele van uw klanten hebben u meermaals opgebeld met één bepaald probleem? U vreest dat deze klanten weleens de stap naar de concurrentie zouden kunnen zetten? Wij gaan voor u proactief aan retentie doen en bellen hen op met de vraag of hun probleem nu daadwerkelijk is opgelost.

Retentie van klanten

U heeft klanten die te kennen hebben gegeven dat ze geen klant meer willen zijn? U wilt extra inspanningen leveren om hen te overhalen toch te blijven? Onze adviseurs doen uw klanten die willen vertrekken een mooi aanbod zodat ze zich bedenken en alsnog klant blijven.

Tevredenheidsenquêtes

Tevreden klanten zijn goud waard. Wij kunnen in uw plaats gaan peilen naar de algemene klanttevredenheid over uw product of dienst. Onze adviseurs contacteren uw klanten en leggen hen een aantal stellingen voor. Op basis van de verkregen antwoorden wordt een evaluatie opgemaakt die u inzicht biedt in de tevredenheidsgraad onder uw huidige klanten. Daarnaast krijgt u ook een algemeen overzicht met extra feedback dat van pas kan komen bij het bepalen van uw toekomstige bedrijfsstrategie.

Welkomst- en tussentijdse oproepen

U wilt uw nieuwe klanten op een persoonlijke manier welkom heten als klant? Of u wilt zich ervan vergewissen dat die ene klant uw product effectief ontvangen heeft? Onze adviseurs bellen hen persoonlijk op om hen nogmaals welkom te heten, te bedanken voor het vertrouwen dat ze in uw merk stellen of om af te checken of ze uw zending daadwerkelijk ontvangen hebben.

TOP